×

Extra informatie m.b.t. noodzakelijke sluiting

25
mrt
2020

Heel ons team is verdrietig. Als we onze club binnenlopen voelt het eenzaam zonder jullie.

Met het hele team werken we nu natuurlijk aan het verzorgen van online lessen voor jullie.

We begrijpen dat dat niet hetzelfde is, maar door alle maatregelen kunnen we helaas niet anders.

Jullie gezondheid staat voorop. Dat is tenslotte waar we al 14 jaar aan werken met heel veel plezier!

Ondertussen hebben we met zijn allen al heel wat mogelijkheden kunnen aanbieden:

- Trainingen via onze Mywellness App
- Fitsnacks.tv
- Live trainingen van onze medewerkers op FaceBook
- Trainingen via ons YouTube kanaal
- Voeding- en leefstijltips via FaceBook
- Uitlenen van bepaalde sportmaterialen.

Uiteraard krijgen wij veel vragen met betrekking tot de betaling van abonnementsgelden voor maart en april en natuurlijk hebben wij er alle begrip voor dat dit in de huidige situatie veel vragen oproept. Al vanaf het begin van de verplichte sluiting zijn wij er mee bezig een passende oplossing te bedenken. Dit doen we niet alleen, maar samen met NL Actief, onze overkoepelende brancheorganisatie. Uit de informatie die wij van NL Actief krijgen, zou volgens de wet onze klanten geen recht op compensatie hebben in deze uitzonderlijke situatie. Hier zijn wij het natuurlijk niet mee eens. Wij vinden dat jullie wel iets meer verdienen dan dat.

Echter door deze uitzonderlijke situatie en het verplicht sluiten van onze club hebben we als club wel een groot probleem.

Ook wij willen ons personeel bij ons houden en om te overleven zullen er vaste lasten betaald moeten worden. En inderdaad zal de overheid daar een handje bij helpen, maar voordat het daadwerkelijk zover is, zullen we toch het een en ander moeten overbruggen.

Daarom doen we een beroep op u als onze gewaardeerde klant.

Wij hebben als team het volgende besloten:

De abonnementsgelden voor de maand april zullen we helaas moeten incasseren, om aan onze verplichtingen te kunnen voldoen. Op dit moment is het voor ons helaas onmogelijk om jullie nu meteen te compenseren voor de (vooralsnog) 3 weken dat wij noodgedwongen gesloten zijn. Wij vragen jullie dan ook vriendelijk om betalingen niet te storneren, omdat dit enkel in meer en hogere kosten resulteert. Kosten die we echt niet kunnen dragen in deze tijd waarin we onze club overeind proberen te houden voor jullie als klanten.

Maar nogmaals willen wij benadrukken dat wij zorgen voor een passende compensatie voor de periode dat we gesloten zijn! Dat betekent dat wij de periode dat je tijdens de noodgedwongen sluiting niet hebt kunnen sporten op onze club, verrekent wordt over de eerstvolgende 12 maanden na heropening.

Ook zullen velen van jullie zich afvragen of je je abonnement nu stop kunt zetten. Wij snappen deze vraag en het antwoord is als volgt:

  • Als de bindende termijn van je abonnement is afgelopen, kun je je abonnement stopzetten met de opzegtermijn van een kalendermaand.
  • Is de bindende termijn van je abonnement nog niet afgelopen, dan kun je helaas niet opzeggen.

 

Wij hopen op jullie steun, zodat we onze deuren weer snel wijd open kunnen zetten voor jullie na deze noodgedwongen sluiting!

 

 

Meer informatie

Voor meer informatie over Extra informatie m.b.t. noodzakelijke sluiting vul onderstaand formulier in.

Start met een gratis proefweek fitness

Huisregels / Privacygegevens | Copyright by BoukeSport Reusel